tisdag 22 januari 2008

Make-over

Vilken dag! Man behöver sånahär egokickar för att orka vidare när motivationen tryter och allt känns tungt, jobbigt och mörkt. Ja, vädret alltså :) Direkt efter jobbet eller ok, jag flexade ut tidigare för att få mer tid, så åkte jag till skönhetssalongen AB och fick lite behandling. Kom ut därifrån 2 timmar senare, 1100 kr fattigare men med ny hårfärg, ny frisyr och mörkare ögonbryn. Nöjd som attan och fin inför morgondagens födelsedag (hurra för mig) och för resan som går av stapeln på torsdag.














Mycket motion den här veckan har det varit ont om. Det får bli bättring men jag har verkligen inte haft tid och kommer inte ha det heller. Imorrn är det kalas här hemma, sen ska jag packa och på torsdag flexar jag någon timma tidigare för att åka. Ibland passar det bara inte tyvärr.

Dagens goda middag:

Inga kommentarer: