onsdag 9 januari 2008

Nu har den hunnit ifatt mig, den förbaskade tröttheten. Jag som snittat på 10 timmar per natt de senaste 15 dagarna tycker att jag borde vara hyfsat utvilad men det ordet finns nog inte i mitt vokabulär. Jag sover för lite, det är kontentan. 6 timmar per natt på veckorna är nog inte toppen för själen och hälsan…

Igår mötte jag upp flickorna på Wayne’s för att planera lite inför Åre-resan. Mysigt det är att träffa sina vänner, fika (läs äta middag) och surra en massa! Sen åkte vi ut till våra kompisar som fått barn och snusade bebisnacke. Åh, jag blir ju helt bebissjuk med en gång. Vad små och söta och hjälplösa de är alltså! Vi hade det så mysigt att klockan var närmare halv tolv innan jag var hemma. Aooouch! Gissa om jag var död säl när jag skulle upp imorse? Tack snälla snälla personalchefen som gav mig 2,5 timmar extra på flexen i julklapp. Inte för att jag ligger minus men det hjälper en trött själ när jag ofta stressar upp mig själv för att jag måste samla ihop många timmar att kunna ta av någon gång när det behövs :)

Idag stod regnet som spön i backen. Hejdå skidspår! Till helgen kommer det enligt smhi mer snö så då får jag jobba hårt!!

Inga kommentarer: