torsdag 24 januari 2008

Otäckt

Det är ingen bra dag att få en konstig känsla i kroppen. Jag har det idag. Yr utan att röra mig, matlusten är som försvunnen och magen känns allmänt skum. Är det vätskebrist? Är det synen som blivit sämre? Är jag sjuk? Har varit yr ett bra tag nu och har väl försökt tro att det beror på att jag dricker noll och ingenting, varken under dagen eller efter träning. Dumt, jag vet, men jag är aldrig törstig. Vilket gör att min andra teori om att jag skulle ha diabetes (hypokondrikern i mig vaknar och jobbar ihjäl sig sånahär dagar) faller rätt mycket eftersom de tydligaste tecknen på sjukdomen är att man blir mer törstig och därmed mer kissnödig. Skumt är det i alla fall.

Ska försöka fokusera tankarna på något annat nu när vi ska åka iväg istället än att stirra mig blind på vad det kan vara för fel på mig :)

3 kommentarer:

Em Löfgren sa...

men du! detta med vätskan får du allt ta tag i ! 1 1/2- 2 liter om dagen måste du få i dig! och mer om du tränar! det är säkert det som gör att du mår konstigt och det är ju rätt lätt att testa om det är det som är problemet! frösk dricka mer, ha en flaska med dig hela tiden!

Anonym sa...

Det låter som vätskebrist. Jga brukar ha det nrä jag vaknar på morgonarna och det känns precis som du beskriver det, hu! Hoppas du komemr till rätta med det och har en underbar helg!

Anonym sa...

Det låter som vätskebrist. Jga brukar ha det nrä jag vaknar på morgonarna och det känns precis som du beskriver det, hu! Hoppas du komemr till rätta med det och har en underbar helg!