onsdag 23 januari 2008

HIPP HIPP HURRA....



Vad är det för dag idag, vad är det för dag idag. Jo det är min födelsedag.

Hurra hurra hurra :)

Jag har alltid varit väldigt förtjust i födelsedagar - är väl en sucker på alla högtider man kan fira - men både min egen och andras. Att uppvakta människor som står mig nära på deras bemärkelsedagar är mysigt och fint. Idag är det min dag och jag ska göra den så bra jag bara kan. Jag började med att klä upp mig lite extra i tights, en lång grå kofta, stövlar och nystylat hår :)

Nu ska jag återgå till jobbet!

3 kommentarer:

Nenny sa...

GRATTIS!!!!
Hoppas du får en underbar födelsedag! =)

Em Löfgren sa...

supermegajättegrattis!!!!!!!!!

Malin sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS i massor till dig! Hoppas du haft en jättemysig dag idag!
Massa kramar