torsdag 31 januari 2008

Låsning

Det var toppenmysigt igår!
Först var vi på Spa och bubblade i 40-gradigt vatten. Gissa om jag njöt…
Efter den avkopplingen gick vi vidare till en restaurang där vi åt en utsökt trerättersmiddag och jagtog ett glas rött till maten (vilket räckte till både förrätt, huvudrätt och efterrätt). Åt lamm, min absoluta favvis och det var så bra och mört, god smak och fina tillbehör att jag blev alldeles till mig i trasorna :)

I eftermiddag ska jag iväg till massören och få ordning på ryggen. Den är inte bra idag. Inatt vaknade jag av att höger axel hade låst sig och från en punkt vid vänster skulderblad strålar det ut till nacke/rygg/arm. Kan meddela att träning inte är att tänka på just nu.. Men motivationen finns här, den åker tunnelbana i systemet just nu så min förhoppning är att kunna träna imorrn eftermiddag *hoppas*

1 kommentar:

Em Löfgren sa...

oh finns det nåt värre än låsningar i axlar eller nacke.. man blir så totalt handikappad då! usch! hoppas massagen hjälper!