måndag 15 oktober 2007

Planering vecka 42

Nu tar jag i med hårdhandskarna. Två träningstillfällen förra veckan, what's the shit about that? Efter gårdagens skrämselhicka har jag gått omkring med konstant magvärk idag, en trötthet som inte är av denna värld och en allmän obehagskänsla att jag ska bli påhoppad och skrämd igen. Jag tog därför en välbehövlig vila efter middagen och vaknade helt omotiverad till träning men åkte ändå på gymmet med en lika "oträningssugen" kompis och hennes sambo. Men jisses vad taggad jag blev så fort jag satte fötterna innanför dörrarna!!

Passet blev:
  • 20 min cardio (10 min trappmaskin nivå 7 + 10 min löpning hast 8,8 km/h)
  • Biceps 3*10 22,5 kg, 2*20 5 kg fria vikter
  • Axlar 2*20 4 kg fria vikter, 3*10 skivstång
  • Ben 2*25 30 kg ny maskin (här snackar vi mjölksyra :)
  • Rygg 3*10 40 kg
  • Mage 2*20 17,5 kg

Jag börjar känna mig stark. Hade en rejäl svacka förra tisdagen då allt var kämpigt, nivån var låg och jag tvivlade på mig själv. Efter dagens pass är jag åter mitt forna jag. Jag har jagat bort konstiga tankar som kom igår kväll då allt hände. Tycker inte alls om när jag faller ner i en grop och tappar energin, lågan och kämparglöden. Jag är ett energiknippe utan dess like och idag kände jag inte ens igen mig själv. Now I'm back och det känns skönt hihi!

Konstig som jag är längtar jag redan till morgondagens mat: grönsakslåda (squash, gul och röd paprika, röd lök och morötter med flingsalt på), marinerade ugnsstekta kycklingfiléer med yoghurtsås och vitlöksbröd.

1 kommentar:

Anonym sa...

Mmm den där grönsakslådan lät ju riktigt yummie!!