torsdag 18 oktober 2007

Som socker för själen

Ett träningspass hann jag med mellan jobbet och after worken tack vare fabriksinfot som började 14:30 och slutade 15:50. Jag tog en kortare uppvärmning denna gång men blev ändå helt sjöblöt i svett. Idag fick det blir en genomkörare av armar och axlar, jag fokuserade på biceps. Nu börjar det faktiskt synas att musklerna där under skinnet och fettet jobbar, tro det eller ej! Jag ser det när jag lyfter vikterna i alla fall, sen att det inte syns när jag är färdigtränad det gör inget. Det kommer nog.
Passet:
  • Cardio 1 km löpning, 5 min CT
  • Biceps 3*10 22,5 kg, 3*10 5 kg fria vikter (här måste jag nog förtydliga att det är 5 kg per arm så det blir egentligen 10 kg och har alltid varit sen jag började köra med fria vikter)
  • Triceps 2*15 20 kg
  • Axlar 2*10 4 kg fria vikter, 2*10 10 kg
  • Bröst 2*15 15 kg
  • Mage 50 situps

Nu är jag stylad och klar för en kväll med tjejerna. Jag märker att det går fort, är lätt och kul att göra mitt hår sen jag ändrade frisyr och hårfärg. Och jag fullkomligt älskar mina nya baggybyxor. De kan man ha till en snygg top och en kofta utan att se nedklädd ut. Love!

1 kommentar:

Anonym sa...

vart har du köpt byxorna? :) älskar baggy!