måndag 8 oktober 2007

Uppföljning vecka 40

Förra veckan blev en rivstart för mig efter diverse krämpor jag tjatat om här på bloggen.
Tränade friskt och fint! Jag har återfått orken, kämpar så jag blir dyngsur i svett och jobbar som attan med att få till de där snyggt tonade överarmarna jag längtat efter så länge.
Uppföljning v 40
Måndag: 20 min cardio (10 min löp, 10 min pw) , mjölksyreträning biceps, triceps och axlar.
Tisdag: 45 min pw
Onsdag: 45 min pw + 20 min cardio (15 min löp, 5 min pw) löpband, 50 min styrka
Torsdag: Vila
Fredag: 20 min cardio (löpning), Biceps 3*10 22,5 kg + 3*20 5 kg fria vikter
Triceps 2*15 17,5 kg + 2*10 4 kg fria vikter
Rygg 3*10 20 kg + 2*15 35 kg
Bröst 3*10 17,5 kg
Axlar 3*10 10 kg
Ben 3*10 50 kg
100 situps
Lördag: 1 h 10 min pw i fjällterräng (flack + backe)
Söndag: Vila

Är riktigt nöjd med veckan även om kosten kunde ha varit bättre.
Har åkt på nåt skit i nacken som jag hoppas försvinner tills imorrn. AJ säger jag bara, trodde det var nackspärr först men det verkar vara ordentlig muskelvärk istället. Ska absolut lägga mig med vetevärmaren sen när jag kommit hem från lite tjejmys.

1 kommentar:

Anonym sa...

ååh, vad jag saknar min vetevärmare nu ;) jättefin kommentar i min blogg btw, om du bara visste hur glad jag blev när jag läste den! jo, lite bättre känns det allt idag, och efetr en god middag och en mysig kvällspromenad med jossan kommer jag nog vara på topp igen :)