söndag 21 oktober 2007

Uppföljning vecka 42

Jovars, det blev 3 träningar veckan som var. Måndag, torsdag och söndag. Maten har varit helt ok, vi har ätit blodpudding, kyckling med grönsakslåda, tournedos, oxfilé med grönsaker och potatis samt kycklingtacos. Rätt stabbiga rätter men jag har mått väldigt bra i magen och det kan bara betyda en sak: jag har tålt vad jag har ätit och det känns otroligt bra. har väldigt känslig mage som reagerar på de mest konstiga saker så den här veckan har gått som smort på det planet. Det onyttiga är no no no good för min kropp så vi får väl se vad det kan tänkas bli för ansträningar veckans som kommer. Sockermonstret i kroppen måste drivas ut och det är nuuuu!!
När det gäller träningen så har jag lyckats öka på vikterna på biceps och det är ju mitt mål att få snygga armar som jag sagt förut. Är det något förutom en platt mage jag vill ha så är det snyggt tonade armar.

Inga kommentarer: