söndag 28 oktober 2007

Planering vecka 44

Denna vecka blir det bara två planerade träningar, det kan slinka in ett på tisdag också... Både jag och älskling jobbar till torsdag, sen åker vi norröver till hans familj. Underbart!
Jag märker att jag tränar över planerad förmåga och det känns toppen. Träningen blir mer och mer en naturlig del av vardagen som jag absolut inte vill vara utan. Vad gjorde jag innan axelflies, benpress och tricepsövningar var mitt liv?

Gympass: Minst 2 st - varav ett konditionspass
Konditionsträning utöver gym: Minst 2 ggr

I veckan äter vi:
* Kycklingsallad med vitlöksbröd
* Stekt kycklingfilé med ugnsstekta grönsaker - mamma och pappa tittar förbi och då bjuds det på min nya favoriträtt. Nyttig och god
* Gräslökskryddad torskgryta med potatis

3 kommentarer:

Anonym sa...

tack! jag kämpar på så gott jag kan! torskgrytan lät inte helt fel. recept?

Anonym sa...

ohh love att berätta om kromtabletterna sen! om de funkade! =)

j sa...

tycker också att torskgrytan låter mycket god!