måndag 1 oktober 2007

Dear Friskis, I give you my love

Efter två veckors konstant längtan fick jag ikväll återse mitt Friskis. Det var tyvärr som jag befarade, jag hade tappat en del kondition under dessa sjukdagar men jag gav inte upp för det. 20 min cardio blev det i alla fall, 10 min löpning och 10 min powerwalk. Sen körde vi mjölksyreträning på biceps, triceps och axlar. Tränade även rygg och mage.
Precis när jag kom hem så ringde det på dörren och min älskade pappa kom och hälsade på. Jag har inte träffat honom sen i augusti och har haft lite abstinens, så vi kramades och pratade och surrade och hade en mysig kväll. Han jobbar på ett driftstopp på en av fabrikerna här i stan och hade några timmar över ikväll som han ville spendera med sin dotter (åsså hade han och mamma köpt en parfym och en mascara till mig på Finlandskryssningen de var på i helgen som jag hade beställt). Föräldrar är underbara varelser som skänker mig så mycket lycka och kärlek som inte går att beskriva i ord. De finns alltid där för mig oavsett situation och stund.

Har beställt en bok som jag hoppas ska komma imorgon i brevlådan så jag får lite kvalitetstid i soffan med andra ting än teven. Längtar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag tror absolut att du kan göra den i ugn, jag är så latt bara, därför jag inte orkar vänta på ugnen, haha ;)

Anonym sa...

åh, vilken bok? :) älskar att få grejer på posten. hja för'äldrar är verkligen bäst. min mamma är så underbar coh snäll mot mig att ajg får dåligt samvete för alla mina år som trotsig tonåring, haha ;)