onsdag 3 oktober 2007

Tisdag/Onsdag

Igår prommade jag direkt efter jobbet, skönt som attan var det och jag glömde sen helt bort tid och rum. Vi hyrde film som vi inte såg, jag somnade i soffan och sen när jag vaknade visste jag knappt vart jag var. Började läsa en rolig bok och dormade av i sängen kring midnatt.

Det är såå svårt att ta sig ur sängen nu på morgnarna så jag måste nog ta till knepet lägga mobilen på byrån och kliva ur sängen för att slå av den. Jag är pigg resten av dagen men John Blund måste överdosera nattgruset till mig. Ska säga åt honom på skarpen...

Idag blev det en ordentlig power walk innan middagen, sen for vi iväg och tränade på Friskis. Veckan so far sammanfattas:

Måndag: 20 min löpning/pw, 40 minuter mjölksyreträning styrka
Tisdag: 45 min cardio
Onsdag: 45 min cardio + 15 min löpning + 5 pw, 50 min styrka

Inleder veckan fint efter lång frånvaro!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, ja jag blev glad själv ^^ fint budskap, love & hope. det är därför jag diggar hennes smycken så mycket, texterna är så fina på:-) vad var det för rolig bok?