söndag 25 november 2007

Helgen

Det har varit en otroligt avstressande helg med mycket skratt, god mat, härligt julbak och även en och annan skada. Nu är jag tillbaka hemma i trygga vrån och inväntar arbetsveckan med lite små-ångest.



Vi kom till Uppsala i fredags, åt supergod och stark thaisoppa med vitlöksbröd och fick en underbar nyhet!!! Vi såg "The Hostel" och kurade ihop oss iförda pyjamas och raggsockar och myste under täcket. I lördags sov vi länge länge, åt en stadig grötfrukost och åkte sen ner till Solna och Sturebadet. Där började vi med träning (cardio 20 min löpning intervall + styrketräning), åt en hälsosallad (godaste ever), och bastade, duschade, peelade kroppen och mådde bara så bra! Poolen var lite för kall för oss så vi badade aldrig.

På kvällen åt vi stark kycklinggryta och bakade daim och knäck. Sen såg vi "Nina Frisk" under varsitt täcke. Usel film, härligt sällskap.



Idag har vi bakat hela dagen












Tåget gick 15:09 så då var tjejhelgen över. Vi tackar för denna gång och ser framemot nästa, då är vi förhoppningsvis i ett nyinköpt hus!

Uppföljning vecka 47
Jag hade som plan/mål att träna 4 pass och det blev också så. Lördagens träning var väldigt intensiv med många nya övningar eftersom jag befann mig på ett helt nytt gym. Jag hade mycket energi på löpbandet och kände även att jag kunde ta i som aldrig förr när jag tränade.
Det blev mest armövningar, främst biceps men även triceps på låda. Uahh! vilken pärs. Men jag börjar ana muskler där under fettet :)

Idag har jag sjuuuuk träningsvärk. Men det är ju den allra allra bästa värken!


Plan vecka 48

Pass: Minst 5 st
Ska öka konditionsgraden nu, det måste bli lite effektiv fettförbränning för att kistan ska skjunka. Ingen hade anmält sig frivillig till att bli min coach så jag fortsätter harva på och hoppas att jag ska lyckas själv då!

Inga kommentarer: