torsdag 8 november 2007

Vilodag AB

Jag kände redan imorse att benen inte riktigt ville vara med. Benhinnorna sa ifrån och egentligen stod det nog vila i pannan på mig, så jag följde kroppen signaler och hoppade träning idag. Varför sitter jag då här med dåligt samvete? Borde jag inte bara njuta av den enda träningsfria dag jag har denna veckan? Jag har inte legat på latsidan direkt så varför denna känsla? Hm. Laddar inför imorgon redan nu men måste kolla av med vädret om det tänker bli promm-sol eller om jag kryper in på Friskis.

Frukost: Mjölk och två mjukmackor
Mellis: Två clementiner och cashewnötter
Lunch: Sallad och vindruvor
Mellis: Bär
Middag: Uteblev helt

Det har varit en jättekonstig dag ur matsynpunk men jag mår inte helt hundra efter gårdagen och då blir det lätt så för mig. Imorrn satsar jag hårt, tur att det var en vilodag ändå eftersom jag knappast pallat träna på så lite energi.

Oops, nu är det tredje gången skärmen lägger av och blir vit. Innebär det att jag måste köpa ny??

Inga kommentarer: