onsdag 7 november 2007

Inre kaos

Avslutningen på den här dagen blev bara skit skit skit. Samlar jag alla mina tårar i en bägare så rinner det över. Sitter här och gråter och tackar er sååå mycket för era fina och peppande kommentarer som jag suger i mig likt pappret suger i sig salta tårar. Jag pallar inte att vara jätteglad, energisk och alla till lags varje dag, det slår tillbaka på mig - det har kvällen bevisat.
Jag borde veta bättre och lära mig av olika situationer. Alla människor är inte perfekta och jag kommer aldrig bli det. Jag kan bara förbättras och det jobbar jag på. Synd att det alltid den man älskar mest som berättar vad det är man måste ändra när man själv inte ser det.
Imorgon vill jag vara glad, känna mig smal och tycka att livet är underbart. Idag vill jag bara sova bort allt.

Träningen gick jättebra och hela kroppen känns tokmör just nu. Jag har, som jag berättat tidigare, något problem med mina benhinnor. De är rätt känsliga och jobbar jag för mycket mot hårt underlag med fel skor så blir det knas. Jag vilar imorgon och ser fram emot en lång power walk på fredag istället. Det blir säkert ett skönt slut på arbetsveckan så jag får rensa tankarna och knyta ihop säcken.

Dagens träning:
  • Cardio: 15 min SM + 10 min CT + 25 min löpband
  • Rygg: 2* 15 40 kg

Inga kommentarer: