lördag 10 november 2007

Nattuggla

Jag har svårt att lägga mig tidigt på fredagar och eftersom jag vet att jag i princip kan sova hur länge jag vill dagen därpå så blir det automatiskt att jag sitter uppe och ugglar längre än vanligt. Efter träningen i eftermiddags somnade jag som en stock i soffan och vaknade inte förrän 1½ timma senare med dregel på hela kudden och kinden men var varm i kroppen och kände ett behagligt lugn. Vi käkade och gick igenom allt som försiggår i vårt liv just nu - lite virvelvindkarusell runt om oss som inte verkar ta slut - med Idol på i bakgrunden. Såg en film som precis tog slut och jag sörjer att det inte verkar bli fler.

Har ni inte sett den, gör det. Den var spännande och väldigt annorlunda men jag som är ett stort Beck-fan kanske inte är den bästa att fråga egentligen :)

Det börjar bli dags att krypa till kojs faktiskt. Väderutsikterna för morgondagen ser goda ut. Det är stor manifestation på torget för att försöka stoppa nedläggningen av fabriken där jag jobbar, så jag ska ner och bidra. Det är även ett ypperligt tillfälle för mig att gå på de olika sportbutikerna för att jämföra utbud och priser på längdskidsutrustningar. Jag har även lite smått och gott som jag måste köpa och eftersom jag sällan eller aldrig är på stan så passar jag på att göra alla ärenden på en gång.
Sov gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

den är superbra!!! enda beckfilmen som fått mig att storböla! 3 gånger!!