fredag 9 november 2007

Tunga kassar

Fredagar är good shit, då hinner jag med så mycket innan alla andra slutat jobbet och börjat köa till gymmet, mataffären, hem.. Jag har tränat, duschat, handlat, packat upp matvaror och träningskläder och klockan är bara fyra. Underbart.
Det blev ett styrkepass idag, hör och häpna. Det var full kontakt på alla reps. Biceps, triceps, bröst och mage - tungt som fan kändes det men det är underbart! Såg en helt annan tjej i spegeln idag med, helt plötsligt såg jag inte sådär fet-tjock ut som jag känt mig på senaste tiden. Kanske har det gett lite resultat att vila från styrkepassen för att köra mer kondition istället, jag har ju som sagt lätt att bygga muskler och det vill jag inte göra av befintlig kropp utan jag vill vara smal och tränad.

Ska lägga mig i soffan med en god bok och slappna av nu, kanske sova en stund och ta in lugnet. Nu är det fredag och hela helgen ligger framför mig. Underbart.

Dagens träning:


  • Cardio: 10 min intervall löpband + 5 min SM

  • Biceps: 3*10 12,5 kg skivstång + 3*20 med två 6 kg fria vikter

  • Triceps: 2*15 22,5 kg

  • Rygg: 2*15 45 kg

  • Mage: 70 situps

Inga kommentarer: